Sunday, March 22, 2009

hahaha!m.u kalah lagi...


kumulakn ketawa ini dgn bismillah..hahaha!padan muke m.u!depa da xp0wer lg da.

org da bley bace corak prmainan kau da.gembira xtrkire aku ble mgenangkn kklahan m.u mlm td.thanx f0r fulham!

ape da smpai 2 org kne red card.zaman kegelapan kau da tiba.haha!xlme g kau kn kalah ngan arsenal plak kn?hehe..f.a cup p0n kompem kau kalah gak.liga juara lg la nmpak cam, nk kalah..hahaha!

aku bkn pe,aku de mmbr s0rg,die k0ya giler kt si kangkang(cr) 2.sket2,m.u. ble m.u mng je,bkn main lg die ckp team 2 plg p0wer,tp ble kalah??pe lasan die??brbagai2 alasan yg die bg.naseb la ape la.da takdir Tuhan la.of course la 2 Tuhan nye kuasa.tp lu tgk la sdri d0rg men camna?haha!

aku sbagai pgrusi ANTI-M.U FAN CLUB,sgt2 la brbgge ngan kehebatn mereka.da la 2.kang nagis lak fanatik2 m.u kt aku.hehe..m0h beralih ke liga juara plak.haha..mari lihat jadual ini..

Quaterfinal champions league

1.Arsenal VS Villareal

2.ManU VS FC Porto

3.Liv VS Che

4.Barc VS FC Byn Mnich .

nmpaknye,livrp0ol mghadapi sdkit kesukrn sbb akn mnntg chelsea.tp aku yakin lvrp0ol bley mngnye.chelsea p0n kalah gak mlm td.haha!barcel0na p0n sakit gak ni.tp,slgi,si messi 2 ade,insyaalah d0rg bley mng..arsenal?hmm..,arshavin da smakin mnunjukkn taring sakng.xtau la depa dpt melepaskn peluru meriam depa kt villareal 2.haha!

setapak lg kite ke f.a cup plak.hehe..yg ni p0n de m.u gak ni.ni yg den marah ni.tp hrpn die nk lpas final mmg cerah la sbb ni ha..

1.manchester united vs evert0n

2.arsenal vs chelsea

tu la masalah aku skang.kite xbley biarkn die kaut sume cawan2 ni.h0pe,die kalah la ngan evert0n.haha!evert0n bley thn gak kn??tnye la liverp0ol..hehe.tp lau lpas p0n,die ttp geleng pale gak.y?arsenal n chelsea 2..due2 musuh dalam selimut..kahkahkah!

da la.b0la punye penangan sampai xmkn lak aku.k,wa nk s0ru.mai kutuk2 m.u brsama2 aku..haha!wslm.

2 comments:

  1. kekek.. man fak utd dah mule rase cam nak tekencing.. pasneh jadual diorg padat. pastu dah kompom2 banyak seri n kalah. kekeke. suke nye koi.. hhahaha

    ReplyDelete